Mörker och dimma 15 november

Trots att jag tycker mycket om hösten så känns det nästan som man kvävs såna här grå dagar:(  Idag har det verkligen varit ett gräsligt tråkigt väder och mörkt hela dagen.  Bara snön kommer så blir det ljusare igen, det värsta är att då kommer halkan som jag är livrädd för eftersom jag har en tendens att halka och bryta armarna av mig...
Men nog med gnäll! Vi har i alla fall haft en trevlig eftermiddag hos Bo och Annie i Loos idag och blev bjudna på älgstek, det var inte igår man åt det. Pratade lite om nästa års gemensamma semester, målet blir då en marmeladfabrik i Mullsjö:)
Det börjar dra ihop sig mot jul också, jag laddar med att plocka fram mina gamla jultidningar( har ju hundratals tidningar i klädkammaren) och några nya också. Har redan köpt två julklappar, torkat apelsiner och tjuvstartat med lite julbelysning.....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad trevligt att du äntligen uppdaterar. Kram Åsa

2009-11-17 @ 22:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0