12 januari

Nu bryter jag snart ihop på det här kylan, -20 igen!!!!! I helgen frös varmvattnet så vi hade rörmockaren här i flera timmar!!! På en lördag, kan väl tänka mig att det kostar!!!! Sen dess har vi haft varm vattnet rinnande, också väldigt ekonomiskt!!!!! Sånt får det att krypa i mig... Till råga på allt har avloppet till toa frusit nu i kväll!!!!!!!! Våran enda toa!!!!!  Rent psykiskt kommer man ju att bli jättenödig i natt, vad gör man då???? Knackar på hos grannarna, hälsar på sina barn eller går ut i buskarna i 20 graders kyla????
 Det var ju så lovande väder i dag "bara" -13 och sol, tog en skön promenad in på köpingen och fixade med en massa saker jag skjutit på som nytt bankkort och id-kort.  I kväll har jag varit med Lovis, Ebbe och Åsa till simhallen i Färila. Säger bara Ebbe Mill, han har som en motor i baken ;D..... 
I fredags hade Åke och jag en heldag med Ebbe. Vi åkte till Gävle , badade på Fjärran Höjder, åt på MC Donalds och var på Järnvägsmuseet. Kul dag :)

                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0