7 januari Bara -21

Jodå, man kan vara ute fast det är kallt, har tagit två promenader idag! Det var bara -21 grader då och det känndes helt okay att vara ute, men i morse var det -31!! Tackochlov för golvvärme, kakelugn och vedspis!!!!!!
 Planen för dagen var att städa ut julen, men istället blev jag inringd på ett möte med facket och min chef och efteråt åt jag lunch med Lovis och Åsa på Finess.
 Tiden rann snabbt iväg och jag hann bara hem och vända,( laga middag som jag inte hann äta), innan jag skulle till Mikaela och färga håret. Det tog några timmar eftersom det vart en "omfärgning", mitt hår vart första gången lysande rött!!!! Hade jag varit 14 år hade det kanske sett "häftigt" ut ;D.
 När vi till sist var klara var vi vrålhungriga och gick och åt en pizza, middagsmaten fick åka i frysen. Först vid niotiden på kvällen började  Åke och jag städa ut julen , allt utom stjärnorna och ljusstakarna, dom får bli kvar några dagar till.

Kommentarer
Postat av: Eva Andersson

Skulle ha varit önskvärt med en bild innan omfärgningen ;)

2010-01-08 @ 22:46:20
URL: http://evaanderssons.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag tror jag är beredd att hålla med föregående talare. =D

2010-01-09 @ 13:18:27
URL: http://myzoone.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Skulle inte tro det.....;D

2010-01-11 @ 22:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0